Program lojalnościowy dla stałych klientów sklepu
Printcmyk.pl
Zbieraj punkty i wymieniaj na nagrody!
Jeśli wracasz do naszego sklepu na kolejne zakupy - ten program jest dla Ciebie!
Jeśli jesteś naszym stałym klientem, a jeszcze się nie zarejestrowałeś, zrób to teraz (REJESTRACJA) i kupuj szybciej i taniej!
5 punktów = 1 zł
Jak zdobyć punkty?
1. Zarejestruj się i zrób zakupy w naszym sklepie. Za każde wydane 10 zł otrzymasz 1 punkt. Pamiętaj, że punkty naliczane są po zakończeniu realizacji zamówienia.
2. Zapisz się do newsletter. Wtedy otrzymasz od nas 25 punktów.
3. Za każdą napisaną opinię o produkcie otrzymasz 5 punkt.
Jak wymieniać punkty?
1. Zaloguj się do swojego konta.
2. W panelu klienta znajdziesz informacje odnośnie ilości zebranych punktów. Kliknij „Przejdź do listy produktów, które możesz wymienić za punkty”.
3. Wyświetlona zostanie lista produktów dostępnych na wymianę oraz ilość potrzebnych na nie punktów.
4. Zmień opcję wyświetlenia na „dostępne dla mnie”. Wtedy wyświetlona zostanie lista produktów dostępnych w ramach zebranej przez Ciebie ilości punktów.
Zdecyduj, czy chcesz wymienić punkty już teraz, czy chcesz zbierać je dalej.
Jeśli na liście znajduje się interesujący Cię produkt, kliknij „wymień”.
5. Zostaniesz przekierowany na kartę produktu. Następnie kliknij wymień. Jeśli posiadasz wystarczającą ilość punktów, wybrany produkt zostanie dołożony do Twojego bieżącego zamówienia.
Zasady:
Program obowiązuje tylko klientów zarejestrowanych.
Program dotyczy tylko zamówień składanych za pośrednictwem strony internetowej www.printcmyk.pl
Punkty naliczane są po zakończeniu realizacji zamówienia.
Program PUNKT nie dotyczy produktów, które w danej chwili objęte są promocją, wyprzedażą, przeceną.
Program PUNKT nie obowiązuje przy zamówieniach objętych innymi formami rabatowania (np. w formie obniżki ceny, ceny specjalnej lub np. dodatkowych produktów dodawanych do zamówienia itp.)
Punkty przyporządkowane są do danego profilu klienta i nie można ich przenosić do innego profilu.
W przypadku anulacji zamówienia przez klienta, punkty nie zostaną przyznane.
W przypadku rezygnacji przez klienta z części zamówienia, obsługa sklepu przyznaje punkty za zrealizowaną część zamówienia.
W przypadku zwrotu produktu lub bezpodstawnej reklamacji, punkty przyznane wcześniej za dany produkt zostaną odjęte z puli punktów, którymi klient dysponuje.
W przypadku wypisania się z newslettera obsługa sklepu odejmie punkty przyznane w chwili zapisania się do newslettera.